zondag 26 juli 2009

Dag 11 Discussies

Vandaag zijn we discussies gaan voeren op een school. Hier werd de groep gesplitst, de ene groep begon met het praten over problemen van de jeugd en de andere groep begon over vrijwilligerswerk. In het begin moest iedereen nog wat op gang komen. Dit omdat er aandachtig naar elkaar geluisterd werd en je je toch maar moet zien uit te drukken in het Engels.

Na de discussies en de lunch hadden we vrije tijd. Iedereen ging zijn eigen weg. Een aantal zijn de stad in gegaan of gaan zwemmen in het grote zoutmeer (Tuz = zout)

Vanavond staat een Bosnisch eindfeest op het programma. Hier krijgen we traditionele muziek en eten voorgeschoteld en maken we een spetterend einde aan deze geweldige reis door Bosnie. Als er de mogelijkheid nog voor is dan proberen we morgen nog een stuk online te zetten. Mocht dit niet lukken, TOT DINSDAG!

12 opmerkingen:

  1. Lieve allemaal,

    Eindelijk! Even lezen hoe het jullie verder is vergaan. Vooral mijn eigen herinneringen aan Srebrenica vorig jaar komen bij het lezen van jullie stukje weer naar boven! En Maartje.... wat een práchtige ceremonie van licht en verbinding, ik had er héél graag deel van uitgemaakt!
    Ik heb gezien dat al een aantal van jullie de fotolink die ik heb gestuurd heeft bekeken. Ik heb nu toch tijd zat, dacht ik maar zo.
    Rest mij nog jullie een heel fijne feestavond toe te wensen en lekker eten, dansen, etc. Ik wacht jullie op hoor dinsdag! Al moet ik erheen kruipen! Haha, figuurlijk dan.....

    Hartegroet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal en Timmie!

    Eindelijk de verhalen van de afgelopen dagen! Erg indrukwekkend! Vooral Srebrenica.

    Geniet er nog even van en tot snel!

    X Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey amode-meisjes en de rest,

    Ik volg jullie verhalen steeds en nu is het dan bijna zo ver dat jullie al weer thuis zijn.
    Heel indrukwekkend lijkt me zo'n reis en ik denk dat jullie het dan ook echt verdienen om nog een aantal weken vaknatie te houden.
    Wat is dat nu met Jolanda?
    Ik hoop jullie verhalen volgend schooljaar te horen.

    Een goede reis.
    Groeten Karen van den Berge-Dingemans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal,

    't Zit er bijna op voor jullie en voor ons natuurlijk. Nog 1 nacht in een lekker bed slapen en dan begint de grote terugreis.
    Dinsdag komen we jullie verwelkomen in Tilburg en dan komen de verhalen langzaam maar zeker op gang.
    Wij wensen het hele gezelschap een goeie reis en Eline....bereid je maar voor op een dikke knuffel!!!

    Ruud en Marja Kulsdom

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi allemaal,
    Ja, het zit er inderdaad bijna op.
    Van een kant erg JAMMER en van de andere kant weer erg FIJN. JAMMER voor jullie, want jullie hadden er nog zoveel kunnen doen voor deze mensen en FIJN voor ons want wij missen jullie toch wel. Dus geniet er nog maar van vanavond en feest maar flink.

    Groetjes en XXXX van het "thuisfront Neerkant"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi allemaal!

    Eindelijk weer bericht, wat een indrukwekkende verhalen.. Jullie hebben hele goede dingen gedaan voor de mensen daar, waarschijnlijk vergeet je dit de rest van je leven niet meer..

    Hopelijk hebben jullie een onvergetelijk afscheidsfeestje gehad en kunnen jullie (met of zonder kater?) rustig beginnen aan de terugreis.. Een heleboel uren rijden voor de boeg!

    Ik kan niet wachten totdat het dinsdag is!

    Sander/Erwin, Karlijn en ik komen jullie lekker ophalen want we kunnen niet wachten totdat we onze mannen lekker kunnen knuffelen! Hihi!

    Tot dinsdag!!!

    Liefs
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tim en de rest
    Nog even en jullie missie zit erop, fijn om toch nog de laatste dagen mee te pikken. Geniet nog even en een goede thuisreis.Tot dinsdag
    Pap,Mam,Daphne en Dennis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Niels en de rest,

    erg indrukwekkend om de belevenissen van de afgelopen dagen te lezen. Met name Srebrenica.
    Ik neem aan dat jullie genoten hebben van het eindfeest. Voor allemaal een hele goede terugreis.

    Groeten, Marijke (voor Niels: XXXXXXXXXXXXX)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kan iemand doorgeven hoe laat ze morgen in tilburg aankomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel wat mee gemaakt daaro! Petje af voor jullie allemaal.. Vind het ontzettend mooi alles wat jullie hebben gedaan!
    En ben benieuwd naar de foto's en de verhalen van Sara en Martijn! :)

    Tot morgen!

    Liefs, van Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ingrid en michel27 juli 2009 om 09:29

    hallo allemaal echt leuk wat jullie zo allemaal hebt mee gemaakt gezien hebben,leuk dat we het mochten lezen het thuis front,wens jullie een hele fijne reis terug,en martijn en sara we missen jullie
    liefs ingrid en michel paps en mams

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Breda (Haagse Beemden )hier,

    Goed verslag zeg! We kunnen gewoon proeven hoe het was: ik ben heel blij dat jullie elkaar hebben om dit ook goed te bespreken.
    En ik ben heel benieuwd naar de discussies die jullie gevoerd hebben over vrijwilligerswerk!
    Anne: fijn dat je iets over de brug hebt kunnen vinden voor me: en tot morgen! We wachten jullie op:

    BeantwoordenVerwijderen